קסניקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי, יש לי עודף משקל של כ- 15 ק"ג. הרופא נתן לי היום את הקסניקל. ולפי הבנתי הכדור גורם לאי ספיגה של השומן הנאכל, ב- 30% . השאלה שלי היא: החלטתי להתחיל בדיאטה בשילוב ספורט ותרופה זו, אך אני טיפוס של פחמימות ובד"כ כמות השומן שאני אוכלת במשטר דיאטטי היא ממש מזערית. (כרע עוף בצהריים ללא שומן ועור, פרוסת גבינה 9%צהובה פעמיים ביום, כוס חלב אחת של 3% ביום, לעיתים מעט גבינה קוטג' 5% וזהו. כל שאר התפריט בנוי על כשש פרוסות לחם קל ומעט טונה וירקות.) האם בשל תפריט זה, התרופה אינה מתאימה לי, או לא תוכל לעזור לי? האם עליי לצרוך יותר שומן על מנת שיהיה לה אפקט?!... תודה
שלום לילך : בת כמה את ? מה מצבך הבריאותי ? האם את נוטלת תרופות באופן קבוע ? אכן קסניקל מתאים יותר לאשנים שאוכלים תפריט עשיר בשומן. אם גילך בין 18-65, את בריאה ולא נוטלת תרופות אחרות וה- BMI שלך מעל 30, את יכולה לקבל רדוקטיל, שעובד במנגנון שונה לחלוטין, מעלה את תחושת השובע, ועוזר לרדת במשקל בעיקר אם משלבים פעילות גופנית ודיאטה מאוזנת. שאלי את רופא המשפחה שלך . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי