היי לך מוניקה :]
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2008 | 07:50 | מאת: אדווה
כמה קלוריותב פיתה מקמח מלא ? וזה נכון שאם נעצרי ם במקל צריך להגביר קצת את התפריט ביורת קלוריו ליום יומים ?
07/05/2008 | 09:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום אדווה, פיתה מקמח מכילה כ-250 קלוריות. כשהירידה במשקל נעצרת, צריך להבין שזה טבעי ואפשר פשוט להתמיד בדיאטה כפי שהיא. אם המצב נמשך ניתן להגביר את הפעילות הגופנית היומית ולצמצם את התפריט בעוד כ-100 קלוריות לשבוע, שבועיים. בברכה מוניקה קרן