מעניית לדעת מה עושה עם ילד שלי קטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2008 | 08:44 | מאת: ליבי רוס
ילד שלי שמן הוא בן 16 הוא לא עשה ספורט ,הינו הרבה שנים טבעונים ובשלוש שנים אחרון אנחנו כבר לא. והוא שמן ועוד שמן בשנים אלו. אני רוצה דיאטה בריא לילד שלי קטן, שמעתי על סוג אחד של דיאטה אבל נראה קשה מאוד לילד , ומצאתי את זה www.xn--4dbfeeney6at4d.com/banners.asp?id=22-1
לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2008 | 08:45 | מאת: לליבי
07/05/2008 | 09:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום ליבי, חשוב מאוד שהילד שלך יהיה בריא וירד במשקל וזה נהדר שאת דואגת לו. יחד עם זאת הוא כבר מספיק גדול וצריך לרצות בעצמו. על כן יהיה קשה מאוד להשיג הישגים כלשהם ללא פעולה ומוטיבציה מצידו לעשות שינוי. בכל מקרה התמיכה המשפחתית חשובה ביותר ואת יכולה לעשות הרבה בתחום הזה: 1. לדאוג לאוכל בריא בבית: שפע ירקות, מוצרי חלב עד 5%, להעדיף דגנים מלאים, להפחית בטיגונים, להפחית בצריכה וקנייה של חטיפים, ממתקים ולהימנע משתייה ממותקת. 2. ארוחות משפחתיות מהוות מסגרת מצוינת, וגם הזדמנות טובה לזמן איכות משפחתי. כדאי לאכול לפחות ארוחה אחת ביום שבה יושבים יחד כל בני הבית. 3. פעילות גופנית משותפת - צעידה ביחד, רכיבה על אופניים או כל דבר אחר העולה על דעתכם. מעבר לאלו אני ממליצה לך לפנות ליעוץ מקצועי תזונתי: מסגרת מתאימה, קבוצתית או פרטנית, שבה דיאטנית (ואולי אנשי מקצוע נוספים) תתן הדרכה וליווי לבנך בנוגע לתפריט שלו, אורח חייו ויכולתו לרזות. בברכה מוניקה קרן