דיטה לחולי "גאוט" (שגדון)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היכן ניתן למצוא תפריט מומלץ לחולי "גאוט" (שגדון)? האם תזונה יכולה בכלל להשפיע לצד טיפול תרופתי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בר, התזונה משפיעה במקרה של גאוט. יש להפחית את צריכת החומצה האורית מהמזון. יש להתיעץ עם הרופא המטפל ועם דיאטנית לגבי רמת ההגבלה. חומצה אורית נמצאת בעיקר בבשר ודגים, אך גם במזונות מן הצומח. בברכה מוניקה קרן