כמה קלוריות בתפריט שלי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/05/2008 | 10:37 | מאת: שיר
בוקר:חצי גביע חלב עיזים מחלבנה+חצי כוס פייבר 1+כף דבש+תפוח ירוק.בבית-ספר:פיתה מיני מקמח מלא+ביצה+טונה,4 קרקר שיפון עם גבינה 5%. צהריים:סלט 5 צבעים+כף שמן. ערב:צלחת מרק\תפוחי אדמה\מנת בשר.בין הארוחות קורה שאני אוכלת שוקולד קטן ועוד 2 עד 3מנות פרי.האם התפריט שלי מאוזן?אני בת 15, שוקלת 53 וגובה 1.64.אני גם עוסקת בפעילות גופנית ברמה בינונית.
07/05/2008 | 11:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום שיר, התפריט שלך מכיל כ-1400 קלוריות. נראה לי מעט מדי. עלייך לצרוך לפחות 1700 קלוריות, אולי יותר. עד ארוחת הצהריים את אוכלת מצוין. מדוע את אוכלת רק סלט בארוחה זו? ואם כבר אז כדאי להוסיף בו גבינה מלוחה/ חזה עוף מוקפץ (אם אינך אוכלת בערב) וגם תירס/ בטטה/ תפו"א/ לחם. בארוחת הערב כדאי לשלב את המה שכתבת: לאכול תפו"א + מנת בשר/ דג וגם ירקות. אפשר ירקות מבושלים, מרק או סלט ירקות. בברכה מוניקה קרן