דיאטה דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אני סובל מהשמנת יתר אני בן 25 גובהה מטר 1.87 אני שוקל היום 111 ברצוני להוריד את השומן מה אתם ממליצים כי אני חייב לרדת במשקל כי כולם אומרים לי שמן וזה מעצבן והתחושה היא שאני באמת שמן
שלום לך, אני ממליצה לך לפנות ולמצוא עבור עצמך מסגרת מתאימה לירידה במשקל. זו יכולה להיות מסגרת עם הדרכה ויעוץ פרטניים אצל דיאטנית או קבוצה. בכל מקרה כדאי להתחיל עם מספר כללים בסיסיים: 1. לאכול ארוחות מסודרות. 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב ועוד 2-3 ארוחות ביניים. 2. לאכול ליד שולחן בפינת אוכל/ במטבח. לא לאכול מול הטלוויזיה, תוך כדי נסיעה וכו'. 3. לאכול מזון מגוון. להדיף דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5% שומן, שפע ירקות, דגים, קטניות, בשר. עד 3 מנות פרי ליום. 4. להפחית מזון מטוגן. להפחית צריכת חטיפים וממתקים. 5. לשתות מים והרבה. להימנע משתייה ממותקת. 6. לבצע פעילות גופנית אירובית, כמו הליכה, ברוב ימות השבוע. בהצלחה מוניקה קרן
היי רק רציתי לחזק אותך ולספר לך שאח שלי שקל כמוך עד לפני שלושה חודשיים קצת יותר ואחרי שהבין שהגיע הזמן לשינוי הוא נירשם למכון כושר הום ספלייס ששם יש אופציה לשלב דיאטנית או מיזגרת אחרת של דיאטה וירד עד אכשיו 20 קילו אם אתה לא רוצה לשלב דיאטנית דרך המכון פשוט תירשם לדיאטנית בקופת חולים שלך אבל אם אתה מתמיד .... התוצאות מדהימות . אכשיו אני התחלתי גם את אותו הדבר ואני מקווה שהתוצאות יבואו .. בע"ה אז אני בטוחה שאם אתה באמת שלם בהחלטה להרזות אתה תצליח בגדול המון המון בהצלחה.