רדוקטיל/קסניקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/06/2008 | 10:24 | מאת: לי
האם מותר לקחת את שני הכדורים יחד?
לקריאה נוספת והעמקה
25/06/2008 | 22:01 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לי : מותר לקחת רדוקטיל וקסניקל יחד אך השילוב לא תורם לירידה במשקל יותר מאשר כל תרופה בנפרד. חלק מהמטופלים שלנו משלבים על מנת להקל על תופעות הלואי, הרדוקטיל עלול לגרום לעצירות והקסניקל לשלשול ולכן מהבחינה הזו השילוב יכול להיות יעיל. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי