האם מוכר לכם מוצר פלא לדיאטה שיכול לעזור?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/06/2008 | 13:45 | מאת: אילנה
שלום לכול הצוות! אני בחורה בשנות 30 בריאה אמא לתינוק בן שנה וארבע. ברצוני להוריד 5 קילו שאני גוררת אותם מי לידה. שום דיאטות לא עוזרות לי שום כדורים כולל רדוקטיל ו כדורים טבעיים כמו ציטוזן אני יכולה בעזרת כדורים להוריד 2 קילו לא יותר ו אחרכך לעלות יותר. יש לי גם נטיה חזקה לנישנוש מתוק (ש זה כול החיים שלי המתוק) הלכתי לדיאטנית לא עזרה לי שום דבר אני גם לא ישנה מספיק שעות בלילה ו אני ידעת ש יש קשר. לאחרונה רכשתי ירקה מי אנטרנת של רוקח פורטה לחודשיים שימוש ו גם לא עזרה לי המישקל שלי נישאר אותו דבר1!!! אני פונה עלכם כי אני התעייפתי מי כול הזבל שלקחתי אוליי יש לכם אזה שפיטרון עבורי אוליי עוד יש אזה שמוצרים בשוק שיכולים לעזור לי לרדת במישקל אני גם שומרת באכילה שלי אוכלת מסודר כול 3 שעות ו כיצד. המישקל שלי 69 קילו לגובה 163 . תודה רבה לכם סליחה על סיפורייי הארוך אילנה
27/06/2008 | 10:31 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילנה, אני מבינה את תסכולך, יחד עם זאת איני חושבת שיש לי או למישהו פתרון קסם עבורך. הרזיה היא תהליך, הדורש עבודה קשה, שמירה על תזונה מתאימה, פעילות גופנית, זמן וסבלנות. נישמע שאת בתקופה לא קלה: מגדלת תינוק, לא ישנה מספיק, עובדת קשה ומתמרנת ביניהם וגם מנסה לרזות. אולי את דורשת מעצמך יותר מדי וכדאי לשנות את סדר העדיפויות, כדי לא להחריף את התסכול. את יכולה להחליט שהרזיה היא הכי חשובה לך בשלב זה ולהתרכז כך: לאכול לפי התפריט, לעשות פעילות גופנית, לישון טוב. זה דורש קבלת עזרה מהסביבה - בעלך, מטפלת, סבא וסבתא... או שאת יכולה להיחליט שאת עושה עכשיו כמיטב יכולתך, שומרת על תזונה בריאה ומתרכזת בשמירה על המשקל. אולי כשירד קצת הלחץ ותוכלי להכנס לתהליך בכוחות מחודשים שיגדילו את סיכויי ההצלחה. בברכה מוניקה קרן