צריכה ייעוץ דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/06/2008 | 13:58 | מאת: רויטל
ביום שבת בלילה חטאתי עוגיות ראשון ושני שמרתי ולא אכלתי כלום בלילה הרגשתי מצויין בבוקר.. אתמול יום שלישי בלילה אכלתי פרוסת לחם קל אך נגררתי והגעתי ל6 פרוסות מבלי לשים לב קמתי היום בבוקר עצבנית מאוד ובלי מצב רוח...לא אכלתי כלום ואף עלתה בי המחשבה אולי אגיע לאנורקסיה וזהו למה לאכול בכלל? אך מיד אמרתי שזה יכול רק להזיק לי ועדיף להמשיך לנסות לשמור בצהריים אכלתי סנדויץ לחם קל עם חומוס וחתיכת בשר האם בגלל הלחם שאכלתי יום קודם אשמין? יש לציין שעליתי על המשקל הבוקר וזה מראה לי עלייה של קילו האם זה יתכן? ממש מדוכאת שמישהו יעזור לי אני ממש לא יוצאת מהבית
לקריאה נוספת והעמקה
26/06/2008 | 04:45 | מאת: מילי
תרגעי! לא קרה כלום! 6 פרוסות לחם קל..איי איי,זה כלום,זה לא שאכללת איזה מנת פלאפל חץ מזה שאת בן אדם,מותר לך לחטאות לפעמים,אנחנו לא מכונת הרזיה אני לא חושבת שאת צריכה לקחת את זה קשה,אז יש ימים שאוכלים יותר,לא נורא יום למחרת חוזרים לשיגרה לא ככה ??? אל תקחי את זה ככה, ואל תשקלי הרבה ממליצה לך להשקל רק פעם בשבוע. שקילה בזמנים נכונים יכולה להשפיע זאת אומרת שלמשל אחרי חוקן,או לפעמים יש המון נוזלים(פיפי) ,או שנשקלים אחרי אכילה,או מתי שלא אוכלים כל היום זה מראה קילו פחות,יש כל מיני מצבים לכן תשקלי פע םבשבוע, ואני חושבת שאת בהפרעת אכילה, תטפלי בעצמך ולא קרה כלום מתוקה
27/06/2008 | 12:58 | מאת: ד"ר שלמה לוי
רויטל שלום אני קורא מספר שאלות שאת שואלת בפורום ועד למצוקה שלך. יש לי רעיון חשבי עליו: יש לנו באתר מערכת חדשה- דיאטה און ליין. המערכת תאפשר לך לקבל תפריט מאוזן ממוניקה הדיאטנית שלנו בהתאם לצרכיך, תזכורות על שעות האכילה כולל התפריט שעליך לאכול והכי חשוב קשר ישיר ואישי עם מוניקה בו תוכלי לשאול שאלות להתייעץ ולקבל תשובות אישיות. הפורום הוא אישי! ההרשמה חינם וכן החודש הראשון. ד"ר לוי www.drlevy.co.il