שלום לך רציתי לשאול אם אתה מבין גם בתחום של סוכרת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2008 | 09:48 | מאת: דוד
אני בן 30 הדיאטנית שלי נתנה לי דיאטה עם שינויים כלים חוץ מזה יש לי דלקת בחניכיים אז מה יכול להיות הבעיה כרגע שהערכים של הסוכר עולים לי בצום ?
לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2008 | 10:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, המכתב שלך לא כל כך ברור. לא הבנתי מה התפריט שהדיאטנית נתנה לך. ואיך זה קשור לדלקת בחניכיים. סוכר גבוה בצום: לחזור לבדיקות אצל הרופא שלך לאבחון והכוונה לטיפול מתאים תזונתי ורפואי. בברכה מוניקה קרן