גם ירדתי במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2008 | 09:50 | מאת: דוד
לא הייתי שמן הייתי כשלא חליתי בסוכרת במשקל 55 ק"ג ועכשיו עם הסוכרת אני 41.1 או מתקרב ל 42 ק"ג מה יכולה להיות הבעיה מה המשקל התקין שאני צריך לשקול בגובה של 1.52 ?
לקריאה נוספת והעמקה
28/06/2008 | 10:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, המשקל המינימלי לגובה שלך הוא כמעט 44 ק"ג, כשהשאיפה היא להחזיר אותך למשקל שלך לפני גילוי המחלה. הסיבה לירידה במשקל היא רמות גבוהות מאוד של סוכר בדם שאינו נכנס לתאים ומופרש בשתן. עליך לקבל הכוונה צמודה מדיאטנית לגבי תפריט מתאים ומעקב. בברכה מוניקה קרן