דיאטה בעזרת תוספים תרופתיים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2008 | 12:25 | מאת: ל.א.
שלום רב, האם קיימת איזה שהיא תרופה שיכולה לעזור במקרה של השמנת יתר כתוצאה מהתמכרות לאוכל בפן הנפשי? נ.ב.- דיאטות שונות לא עזרו וכן תמיכה של דיאטנית לא עזר. תודה.
28/06/2008 | 10:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אצלנו במרפאה אנו משלבים טיפול תזונתי עם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, המטפל בדיוק בפן הנפשי של האכילה, תוך ליווי והשגחה רפואיים. את מוזמנת לגלוש לאתר www.drlevy.co.il ולהתרשם מהשיטה. בברכה מוניקה קרן