תרופות ל-טריגליצרידים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בן 37 ,לא מעשן,עשיתי בדיקות דם וה טריגליצרידים יצאו 277 הרופא נתן לי הפניה לדיאטנית וגם נתן לי תרופה להורדת ה טריגליצרידים רציתי לדעת אם זה טוב לקחת את התרופה[אני לא שמן] רציתי גם לדעת אם בירות גורמות לעליה של טריגליצרידים תודה
שלום זאב, טריגליצרידים הם שומנים שמקורם בפחמימות מן המזון. לכן בירות המכילות פחמימות ואלכוהול יכולות בהחלט לתרום לעלייה ברמות הטריגליצרידים בדם. החדשות הטובות הן שלרוב שינוי תזונתי יכול לשפר מאוד ולהוריד את רמות הטריגליצרידים בדם. הדיאטנית תנחה אותך אותך כיצד לשנות את הדיאטה שלך בהתאם להרגלי האכילה שלך כעט. איני יודעת מה השיקולים של הרופא בהתחלת הטיפול התרופתי (מה לגבי שאר בדיקות המעבדה? היסטוריה משפחתית? וכד'). אם אתה חושש להתחיל, התיעץ עם הרופא: המתן לפגישה עם הדיאטנית ובדוק עימה האם היא רואה שיש מספיק שינויים בתחום התזונה שאפשר לעשות שישפיעו על רמת הטריגליצרידים. אם השינוי בתזונה גדול, סביר שיוריד באופן משמעותי את הרמות וניתן יהיה להמתין עם התחלת הטיפול התרופתי. בהצלחה מוניקה קרן