שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/06/2008 | 18:19 | מאת: ניקי
היתייאשתי כבר אני בת 20 אף פעם לא הייתי שמנה אבל קצת בטן תמיד הייתה אני אחרי לידה ילד ראשון והשמנתי 10 קילו בתחילת ההריון הייתי 50 ועכשיו אני 60 כבר 9 חודשים אחרי הלידה ולא מצליחה לרזות הבטן גדלה וניסיתי הכל כדורים הרעבות כל דבר נימאס כבר מה אני יכולה לעשות בשביל לרזות את ה 10 קילו האלו ואפילו יותר והכי חשוב להוריד ת'בטן הזאתייי
לקריאה נוספת והעמקה
27/06/2008 | 13:15 | מאת: ד"ר שלמה לוי
ניקי שלום כדורים והרעבות אינם דרכים לירידה במשקל ובטח לא מאפשרים לשמור על התוצאה לאורך זמן. אם אין בעיה הורמונלית אין סיבה שלא תרדי במשקל אם את אוכלת מסודר ועושה פעילות גופנית. אני ממליץ לך לעשות בדיקת בלוטת התריס בשלב הראשון. כמו כן יש לנו מערכת דיאטה און ליין חדשה-חינם, דיאטה מהבית, המאפשרת לך לאחר הרשמתך לקבל תפריט מאוזן המתאים לצרכיך ממוניקה הדיאטנית שלנו, מעקב משקל, תזכורות על שעות הארוחות ועל הרכב התפריט שעליך לאכול בכול ארוחה, והכי חשוב קשר אישי עם מוניקה הדיאטנית כלומר פורום אישי שלך- שלה עם קבלת קוד אישי שבו תוכלי להעזר בה ולשאול ולקבל תשובות אישיותכל יום. מקווה שעזרתי בהצלחה ד"ר שלמה לוי www.drlevy.co.il