שלום, עזרה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/06/2008 | 18:29 | מאת: חסוי
רק רוצה לוודא שהתפריט שלי בסדר. בוקר - שני צנימים מלחם קל\מלא + חצי קופסאת קוטג'+עגבניה ופלפל+קצת גבינה בולגרית. ביניים - פרי או שני לחם קל+שכבת ממרח קוטג' לרוב או יוגורט 1.5%. צהריים - סלט גדול+כוס וחצי פחמימה או מנת בשר לא מטוגן ביניים - פרי או יוגורט ערב - שתי כוסות ברנפלקס+חלב . כמו כן , אני לא אוכלת אחרי 6 בערב בגלל שאני לא אוהבת ללכת לישון ככה. אני 1.75 ושוקלת בסביבות ה70 קילו, עושה ספורט בין 3-2 פעמימם בשבוע . תודה :)
28/06/2008 | 10:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, התפריט נראה טוב. מכיל כ-1150 קלוריות. המלצה: ביום שאת אוכלת רק פחמימות בא.צהריים שלבי קטניות עם דגנים, למשל אורז עם עדשים, כך תקבלי מנת חלבון איכותית יחד עם הפחמימות. בברכה מוניקה קרן
28/06/2008 | 13:34 | מאת: חסוי