פירות ים -הרכב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני מבקש לדעת מה ההרכב של פירות ים כמו:שרימפס,קלמרי וכדו קלוריות,שומנים,קולסטרול,חלבונים
שלום שמעון, ניתן להעזר באתר הבא למציאת ההרכבים של פירות ים http://www.nutritiondata.com/ כעיקרון, פירות ים הם עתירי חלבון, שומן וכלסטרול. הכל תלוי כמובן בכמות שאוכלים, ושיטת ההכנה. בברכה מוניקה קרן