רויטל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/06/2008 | 17:03 | מאת: רויטל
יש לי שאלה אם אני עושה דיאטה אבל אחת לשבוע או אפילו שבועיים יש יום אחד שאני נופלת פשוט על מתוק שוקולדים ועוגיות רק יום אחד כזה וממשיכה הלאה בדיאטה האם אני אוריד?
28/06/2008 | 18:55 | מאת: חסויה
כן. מותר פעם בשבוע לפנק את עצמנו בארוחת שחיתות או במשהו שאוהבים. זה דווקא תורם לדיאטה ומונע נפילות גדולות יותר בהמשך. את תמשיכי לרדת אין לך ממה לחשוש. את בדרך הנכונה!
30/06/2008 | 13:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום רויטל, הכל תלוי במה כרוכה ה"נפילה". במידה והיא לא גדולה מדי, כנראה שלא תיפגע בירידה במשקל. מה שמטריד הוא מושג הנפילה. את מתארת אירוע שהוא בלתי נשלט וזו בעיה. אני ממליצה לשלב באופן מכוון עוגיות או שוקולד בתפריט על בסיס שבועי (פרוסת עוגה טובה למשל) או אפילו על בסיס יומי ( 2 עוגיות או 3 קוביות שוקולד למשל). כך את פחות מרגישה את החסר ושולטת בצורה טובה על הכמויות שאת אוכלת. בברכה מוניקה קרן