מבקש לעלות במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/06/2008 | 17:14 | מאת: צחיק
בן 57 גובה 170 משקל 70 חולה אונקולוגי מבקש הצעה לעלייה במשקל איזה אבקות או שייקים קיימים היום בארץ שיגרמו לי לעלייה במשקל?
30/06/2008 | 13:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אין אפשרות להמלצה כללית. עליך לפנות לדיאטנית באופן פרטני (בקופ"ח, ע"י הפניה מהרופא המטפל), שתוכל להעריך את המצב הרפואי והתזונתי במלואו ואז תוכל להמליץ על הטיפול המתאים. רוב הקופות נותנות הנחות על פורמולות לחולים אונקולוגים ע"י המלצה מדיאטנית של הקופה. בברכה מוניקה קרן