אשמח שישיבו לי בהקדם תודה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 02:37 | מאת: אלמונית
שלום לכם יש לי איזו שהיא בעיה ורציתי שתנסו לעזור לי אז ככה: מגיל קטן אני לא אכלנית בביה"ס תמיד הייתי מחזירה את הסנדביץ' תמיד הייתי רזה מאוד אך לאחרונה השמנתי מאוד לא בדקתי במשקל כמה אבל השמנתי ורואים את זה אך מה שמוזר לי הוא שאני לא אוכלת יותר מתמיד אני אוכלת רק ארוחה אחת ביום לא מלאה וזה ממש לא מובן לי יש לי גם עוד שאלה שמטרידה אותי זמן רב השאלה היא כזאת:כשאני אוכלת מספיק לי כמה ביסים קטנים ואני כבר לא מסוגלת יותר השאלה שלי היא האם ברגע שאני מרגישה שאני לא מסוגלת לאכול אז אני חייבת להפסיק מן ההגיון ברגע שבן אדם שבע הוא לא צריך להמשיך אך מה שאני מנסה לומר הוא שאני אוכלת רק ארוחה אחת ביום וכאני מתחילה לאכול את הארוחה אני שבעה מאוד מהר גג 4/5 ביסים קטנים ואני כבר לא מסוגלת מה עליי לעשות אני צריכה כן להכניס בכוח או שלא חשוב לי לציין שזה מגיל קטן עד התקופה האחרונה הייתי רזה מאוד אבל עכשיו ממש השמנתי אין לי מושג למה וכפי שאמרתי זה ממש בולט ההייתי מגדירה את עצמי כשמנמנה האם עכשיו כשהשמנתי אז זה בסדר לאכול רק כמה ביסים וזהו למרות שזה מעט ואני אוכלת רק פעם ביום ולמרות שלא שינתי בכלל מהמזון אין לי מושג למה השמנתי אני אוכלת כמו תמיד .
30/06/2008 | 13:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, למרות מכתבך הארוך חסרה לי הרבה אינפורמציה. בת כמה את? מה משקלך כיום? מה משקלך בעבר? מה הגובה שלך? כמה זמן שאת מרגישה שחל בך השינוי הזה? האם תוכלי לפרט ולכתוב בדיוק מה את אוכל במשך כל היום? תתיחסי לשאלות הנ"ל ואנסה לעזור. בברכה מוניקה קרן