שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה אפשר לרדת בתוך חודשים וחצי האם יש לכם טיפים לירידה במשקל (האמת שבסך הכל אני רוצה לחזור לגיזרה שלי)
שלום לך, שאלתך כללית מדי. על איזה משקל מדובר? מה הגובה? כמה את רוצה לרדת במשקל בסה"כ? לגבי טיפים לירידה במשקל: להקפיד על אכילת 6 ארוחות ביום , 3 ארוחות עיקריות ו- 3 ארוחות ביניים . לאכול בישיבה, רצוי במטבח או בפינת האוכל. בזמן הארוחה רק לאכול לא לדבר בטלפון, לצפות בטלוויזיה, לשחק או לעבוד במחשב, לא לנהוג במכונית, לא לקרוא עיתון וכד'. לאכול לאט, בנגיסות קטנות וללעוס היטב. לא לאכול שאריות. מומלץ לאכול מזון מגוון, הכולל ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב רזים, פירות, קטניות, דגים ובשר. להימנע מצריכת מזון מעובד או מטוגן. להפחית צריכת ממתקים וחטיפים. לשתות 10-12 כוסות מים ליום. לשלב פעילות גופנית על בסיס יומי. בברכה מוניקה קרן