חבר עם בעיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 10:05 | מאת: רן
היי,מה קורה? יש לך חבר,שהוא קצת שמן אבל אני לא חושב שהוא מודע כל-כך. הוא אוכל הרבה ג'אנק פוד וחטיפים. קצת פרטים עליו: שם: ירון גיל: 19 גובה: 182 ס"מ משקל: 160 ק"ג (כמעט מדויק) הוא לא כל-כך מודע למשקל שלו ואני רוצה לעזור לו. מה לעשות?
29/06/2008 | 14:30 | מאת: רן
*יש לי חבר*
29/06/2008 | 14:34 | מאת: adi
רן, תנסה להסביר לו בעדיות ותשאל אותו אם זה מפריע לו שהוא שמן. זה הרבה! עדי
30/06/2008 | 14:00 | מאת: מוניקה קרן
שלום רן, אתה מתאר אדם בוגר הסובל מהשמנה קיצונית. קשה לי להאמין שאינו מודע למצבו. הוא צריך לקבל החלטה לשינוי אורח החיים שלו שזה קשה מאוד. כל שאתה יכול לעשות הוא להגיד לו שאתה מוכן לעזור לו בכל דרך שיצטרך, כשיחליט לבצע את השינוי. בברכה מוניקה קרן