לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 14:22 | מאת: אור
שלום, אני בת 35 1.60 שוקלת 79 ק"ג פניתי אליך בעבר ואמרת שאני אוכלת בערך 600 קלוריות ביום ואני צריכה לעלות. אני לא יודעת מה בדיוק לעשות וכמה קלוריות אני צורכת ביום. אני הולכת 4 פעמים בשבוע 45 ד' (4 ק"מ) ובכל זאת אני רואה דווקא עליה במשקל בשבוע האחרון. אני יודעת שזה אולי זמני ואסור להתייאש אבל זה מייאש. אפשר אולי לעזור לי עם תפריט מסודר, אני חייבת לציין שאני אוכלת כל 3 שעות ולא מנשנשת באמצע בכלל, לא נוגעת במתוקים (רק חטיף אנרגיה) ובכל זאת לא רואה שינויים.
לקריאה נוספת והעמקה
30/06/2008 | 14:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום אור, כל הכבוד לך על ההתמדה. במסגרת פורום זה אני יכולה להציע לך תמיכה ואולי פתירת בעיות נקודתיות. ובעיתך נישמעת לי כמו משהו שדורש בירור מעמיק ומעקב של דיאטנית. אני ממליצה לך להתיעץ באופן פרטני עם דיאטנית שתקבל את התמונה הרפואית והתזונתית המלאה ותוכל ליעץ לך וללוות אותך בתהליך שאת עוברת. בברכה מוניקה קרן