כפר יונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 17:39 | מאת: איריס
אנידווקה לא אוכלת הרבה והפסקתי לשתות עם סוכר ויש לי בעיה אני לא יורדת קנתי בריכה ואני עושה שם התעמלות כי אני אחרי תאונת דרכים ויש לי בעיה לעשות ספורט וללכת מה אתםממלצים לי לעשות
30/06/2008 | 14:14 | מאת: מוניקה קרן
שלום איריס, צריך להשוות בין צריכת המזון שלך, כמה מה בדיוק את אוכלת במשך היום, לבין הנתונים שלך: מה משקלך? מה הגובה? בת כמה את? אח"כ אוכל להתיחס. בברכה מוניקה קרן