תרופות והשמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 20:17 | מאת: רעות
שלום רב אני נוטלת תרופות כרוניות והן FLUDROCOTISON ,SLOW K ,קולכיצין ,דרלין ,מגנזיום דיסאפורל ,גוטרון ,טמבוקור מה עושים במקביל אין לי זמן ללכת לדיאטנית בקופח אם אפשר ייעוץ בבקשה בברכה
לקריאה נוספת והעמקה
30/06/2008 | 14:19 | מאת: מוניקה קרן
שלום רעות, ירידה במשקל היא תהליך וחייבים להקדיש לו זמן ואנרגיות. על אחת כמה וכמה כשאת נוטלת תרופות רבות. את חייבת לשבת באופן מסודר עם דיאטנית שתתרשם מהמצב הבריאותי שלך והתרפות שאת נוטלת תתאים עבורך את התזונה. ישנה אפשרות לדיאטה און ליין (אייקון בראש העמוד). זה שירות הניתן ע"י המרפאה והחודש הראשון הוא חינם. אלי זה פתרון מתאים לך. בברכה מוניקה קרן