רותם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/06/2008 | 22:01 | מאת: בטן וחזה
היי,אני רותם. אני שוקל 62 ובגובה 1.68. לפי הידוע לי זה משקל תקין. אבל יש לי חזה די גדול ושמוט ובטן ענקית. מה לעשות? ולמה זה ככה?
29/06/2008 | 22:02 | מאת: רותם
זה אמור להיות הפוך הנושא והכותב,מצטער.
30/06/2008 | 14:22 | מאת: מוניקה קרן
שלום רותם, איני יודעת בן כמה אתה, אך בכל מקרה גם אם אתה צעיר מאוד אינך בעודף משקל. כנראה שמדובר במבנה גוף שכזה. במקרה זה פעילות גופנית ועיצוב השרירים יכולים לעזור. במקרה קיצוני אפשר להתיעץ עם פלסטיקאי לגבי התערבות כירורגית. בברכה מוניקה קרן
01/07/2008 | 10:07 | מאת: רותם
את יכולה לפרט בבקשה איזו פעילות גופנית לעשות ואיפה אפשר לעשות עיצוב שרירים?