טיגון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכם וערב טוב אני באמת חייב לדעת,אם אני מטגן פעם אחת ביום,כמעט כל יום אוכל, האם זה יפגע בכבד שלי? או שפעם אחת ביום זה בסדר לאכול מטוגן? שאני אומר מטוגן,אני לא מתכוון לצ'יפס וכל האוכל מהיר,אלה לטיגון של אוכל שהוא כבר מבושל,כמו פירה,איטריות וכדומה..
שלום לך, טיגון אינו מומלץ בכלל ופעם ביום נחשב לתדירות גבוהה. טיגון מביא שומן לא בריא שנספג בגוף ותורם קלוריות רבות לצריכה יומית, עשוי לעלות את רמת הכולסטרול בדם, שמעלה את הסיכון למחלת לב כלילית, לפגוע בפעילות הכבד ואף למחלות סרטן. בקיצור, לא כדאי. בברכה מוניקה קרן