דיאטה והריון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בדיאטה מספר חודשים. התפריט נקבע ע"י דיאטנית ואני מורידה כ- 600 גרם בשבועיים. בנוסף אני מתעמלת פעמיים בשבוע. שאלתי היא האם ניתן להמשיך בשיגרה כאמור גם במהלך ההריון (לפחות בתחילתו). נ.ב., ככלל, אני אוכלת אוכל מגוון: הרבה ירקות, מוצרי חלב, בשר וכו', אך כחלק מדיאטה אני אוכלת מוצרים דיאטתים למיניהם (יוגורטים, גלידות דיאט וכד'). בברכה, אלה
שלום אלה, לא מומלצת ירידה במשקל בהריון, גם לא בשלביו הראשונים. כדאי לאכול מזון בריא ומגוון ולשמור על המשקל. למרות שאין איסור ממשי על צריכת רוב הממתיקים המלאכותיים בהריון, אני אישית איני ממליצה על צריכת מוצרי דיאט וממתיקים מלאכותיים בהריון למטופלותיי. חשוב שתעדכני את הדיאטנית שלך לגבי ההריון או כוונתך להרות כדי שתוכל להדריך אותך בהתאם. בברכה מוניקה קרן