כמה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/06/2008 | 23:02 | מאת: מיכל17
כמה גרם זה שתי כפות ידיים סגורות כאלה בערך חזה עוף? כמה קלוריות יש בזה עם עושים אתזה על האש רק עם פלפל שחור ופפריקה אדומה?
לקריאה נוספת והעמקה
03/07/2008 | 16:28 | מאת: מוניקה קרן
אני מקווה שהבנתי אותך נכון. זה שוקל כ-200 גרם ומכיל כ-280 קלוריות. בברכה מוניקה קרן