אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/07/2008 | 10:15 | מאת: אורית
אני כ-11 חודשים אחרי לידה ולא מצליחה לרדת במשקל. גובה 1.60 עם משקל 73- רוצה לרדת משקל 60. איפה לעזאזל מתחילים. אין לי ככ אפשרות כיום להשאיר 2 תינוקות בבית ולצאת להליכה אין לי ככ עזרה ושמרטפית איננה בנמצא. כמה קלוריות עליי לצרוך ביום על מנת לרדת במשקל - תוך 4-3 חודשים? זה נראה לך אפשרי בכלל? נמאס לי מעודף המשקל. גם אני רוצה ללכת לים ולא להתבייש..
לקריאה נוספת והעמקה
01/07/2008 | 10:31 | מאת: אלה
היי, אחרי ההריון הראשון שלי היה לי עודף של 20! ק"ג. הורדתי כמעט הכל תוך כשנה. אני מאוד ממליצה לפנות לדיאטנית של קופת חולים: ביקורים פעם בשלושה שבועות, תפריט מאוזן וללא הוצאות כספיות. לעניין הפעילות הגופנית - גם לי אין שמרטפית, ולכן אני מתעמלת בבית. אני רכשתי אליפטיקל, אך זה לא הכרחי. מזרון ושתי משקולות יסיעו לך לעצב את הגוף. בהצלחה.
03/07/2008 | 16:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורית, את צודקת בהחלט, מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך. אני מבינה שאת רוצה לרזות כ-13 ק"ג בפרק זמן של 3-4 חודשים, שזה יוצא כערך 1 ק"ג בשבוע. זה אפשרי, אך עדיף לתכנן משהו כמו 1/2-1 ק"ג בשבוע, במיוחד לאור התנאים שאת מתארת. מתחילים מתפריט מופחת קלוריות: תפריט של 1200-1300 קלוריות ליום, אמור לגרום לירידה הרצויה במשקל. פעילות גופנית כמובן מאוד מומלצת, אך צריך להסתדר עם מה שיש. אם אין לך אפשרות לצאת מחוץ לבית לצעידה או משהו כזה, אפשר לנסות לקנות מכשיר ביתי - מסילה או אופני כושר ולהתאמן בבית. ניתן להעזר בקלטות לפעילות גופנית ביתית. פתרון נוסף שיש לי עבורך: בימים אלו השקנו מערכת דיאטה און ליין משוכללת, המאפשרת לקבל תפריט המותאם ע"י הדיאטנית ולקבל מענה לשאלות וקשיים בהם אתם נתקלים 24 שעות ביממה בפורום אישי. הרשמה חינם וכן חודש ראשון חינם ללא התחייבות. הכנסי לאתר שלנו www.drlevy.co.il ויש גם קישור בראש העמוד הזה. בברכה מוניקה קרן