מה הקשר בין מזונות עם ערך גליקמי נמוך או גבוה לנשי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה הקשר בין מזונות עם ערך גליקמי נמוך או גבוה לנשירת שיער ? מהם המזונות המשפיעים על אי נשירת שיער...גיל 52 ? האם חוסר מינרלים או ויטמינים מסוימים משפיעים על נשירת שיער ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אביב, אין שום קשר בין האינדקס הגליקמי של מזונות לנשירת שיער. חסר בחלבונים, בויטמינים ובמינרלים כן יכול להשפיע. קודם כל כדאי לעשות בדיקת דם לאיתור אנמיה וחסרים כמו ברזל, אבץ וכד'. כמו כן צריך לבדוק את התזונה: האם את צורכת די חלבון, האם את אוכלת ירקות, פירות, דגנים מלאים, כדי לקבל את מלוא הויטמינים והמינרלים שגופך זקוק להם. בברכה מוניקה קרן