לא מורידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2008 | 10:07 | מאת: רויטל
אנא עיזרו לי אני אוכלת בין 500 ל700 גג מרשה לעצמי להגיע ל900 קלוריות ביום אני ממש לא מרזה אני על סף ייאוש מעבר לכך חברה שלי נהייתה מקל מאותו הדבר היתכן? אני בת 30 שוקלת 54 עד לפני חצי שנה הייתי 49 והגעתי לכך גם מ500 עד 900 קלוריות ליום האם ארד מתישהו? דרך אגב אני עם רדוקטיל כבר חודש ממש לא כמו שציפיתי מהתרופה לא סותמת לי את התיאבון למה?
לקריאה נוספת והעמקה
03/07/2008 | 17:03 | מאת: מוניקה קרן
שלום רויטל, הבעיה שלך מצריכה בדיקה מעמיקה יותר. קודם כל הגוף שלך מורעב דרך קבע וצריך לתקן את חילוף החומרים לפני כל דבר אחר. את צריכה בהדרגה לעלות את צריכת המזון שלך (גם במחיר של עליה במשקל), לפני שתוכלי להוריד. כדאי במקביל לעשות בירור רפואי הורמונלי, לבדוק האם יש ליקויים, למשל בתפקוד בלוטת התריס, שגורמים לחוסר האיזון בין צריכת המזון והמשקל (מה הגובה שלך??). עלייך לפנות לרופא המטפל שלך ובהמשך להתיעץ עם דיאטנית לגבי טיפול מתאים והדרגתי. בברכה מוניקה קרן
04/07/2008 | 12:50 | מאת: no diet man
איך את יודעת מתי את צריכה לאכול? יש רק תשובה אחת נכונה: רעב פיזי! הגוף שלך מעביר לך תחושה פיזית בבטן של רעב, זה הזמן היחידי בו את אמורה לאכול. למה את רוצה תרופה שתגרום לך לא להרגיש את הרעב הפיזי? את מי את מנסה לרמות בדיוק? צאי מהאשליה, את לא יכולה להילחם בגוף שלך ולנצח, זה לא יקרה אף פעם. את גם לא רוצה שזה יקרה כי זה יביא לתוצאות הפוכות לגמרי. אם תלמדי להיות קשובה לגופך(בדיוק כמו שעשית כשהיית תינוקת חמודה) את תדעי מתי לאכול וכמה בדיוק ואם יש לך משקל עודף אז גופך יפטר ממנו בקלות ובשמחה בלי שאת תידרשי לעשות כלום. לא בטוח שיש לך משקל עודף, את המשקל הסופי הגוף שלך יקבע ואת לא צריכה להתערב ולשאוף למשקל כזה או אחר, פשוט תני לגוף שלך להוביל אותך ואל תיכפי עליו את השגעונות שלך, זה לא נכון ולא עובד אף פעם. תזונה זו המומחיות של גופך בלבד, אין דיאטן, מאמן כושר או רופא שיודע לכמה קלוריות גופך זקוק ומתי בדיוק. תכירי את הגוף שלך, תכבדי אותו ותתחילי לחיות החיים הטובים. שבת שלום!