.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/07/2008 | 22:03 | מאת: .
כמה קלוריות בועגית אלפחורס.? וכמה קלוריות במנת שווארמה כולל הציפס והלאפה
03/07/2008 | 17:08 | מאת: מוניקה קרן
בעוגיית אלפאחורס לפחות 100 קלוריות. במנת שווארמה בלאפה עם צ'יפס יש בסביבות 1000 קלוריות (תלוי כמה צ'יפס, חומוס וכו') בברכה מוניקה קרן