שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עם אני רוצה להוריד בחודש 5 קילו בעזרת ד"ר לוי באתר שהוא כתב למטה !! עם אני לא הולכת למכון כושר ורק עושה הליכות וכו' אני יכולה להוריד:?!
ואני אוכלת טוב כאילו. אה ואת יכולה לפרט לי עוד על התהליך הזה של ד"ר לוי ?
האם את מתכוונת לשמירה אדוקה על התפריט שניתן? במידה וכן, אז בוודאי שזה אחד המפתחות להצלחה בתהליך. בברכה מוניקה קרן
שלום חנה, קצב הירידה במשקל תלוי בגורמים רבים: במשקל ההתחלתי שלך, בכמות הקלוריות שאת צורכת, באנרגיה שאת מוציאה וכמובן ביכולות הגוף האישיות. לרוב, אני ממליצה על קצב ירידה של 1/2-1 ק"ג בשבוע, תלוי בגורמים שציינתי. פעילות גופנית היא הדרך היחידה שבה ניתן להגדיל את ההוצאה הקלורית של הגוף. הליכה היא פעילות מצוינת לשם כך. בברכה מוניקה קרן