האם אני במשקל הנכון?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 26 גובהי מטר 52 מערך ואני שוקלת כ 45 קילו. אני מרגישה שאני מלאה באזור הבטן ובשאר האזורים אני די רזה. כשאני אומרת לאנשים מה המשקל שלי הם אומרים שאני אנורקסית אבל הם לא מבינים שזה לא כזה מעט ביחס לגובה הנמוך שלי. כמה אני אמורה לשקול? ואיך אפשר להוריד את הבטן בלי לשקול 40 קילו שזה באמת מעט מידי תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנה, את במשקל מצוין, רזה ביחס לגובה. איני יודעת מדוע את חשה מלאות באיזור הבטן. אולי זה קשור למזון שאת אוכלת ואולי באמת עניין של מבנה גוף. פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור, מבלי לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן