תת משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/07/2008 | 21:05 | מאת: ברק
שלום רציתי לשאול אני בן27 גובה 160-158 אני שוקל כ 44 45 קילו האם אני נחשב לתת משקל איך אני מחשב את זה?...
לקריאה נוספת והעמקה
10/07/2008 | 06:31 | מאת: מוניקה קרן
שלום ברק, החישוב הוא המשקל (בק"ג), חלקי הגובה בריבוע (במטרים). כלומר 45 ק"ג / 1.6 בריבוע = 17.6 תוצאה תקינה נחשבת 18.5-25. מעל 25, זה נחשב לעודף משקל, ומתחת ל-18.5 זה נחשב לתת משקל. אתה בתת משקל. פנה ליעוץ דיאטני. בברכה מוניקה קרן