כמה שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/07/2008 | 22:34 | מאת: בתכן
בתקופה האחרונה אני הפסקתי לפעול רוב הזמן הייתי יושבת כעת אני מתחילה לחזור לפעולה שאלתי היא כזאת: תמיד הייתי נראת בסדר במשקל הייתי פחות ממה שצריך אבל במראה הייתי מרוצה גם כשהיו תקופות שלא פעלתי כל-כך לא השמנתי אבל משום מה כעת השמנתי אני מניחה שזה בגלל שאני כמעט לא יוצאת מהבית רציתי לשאול 2 שאלות 1) כשטענתי שזה מוזר שהשמנתי למרות שאני לא אוכלת כל-כך ואפילו פחות מן התקופות שבהם הייתי רזה מאוד ושאני לא חושבת שזה קשור לחוסר פעילות משום שגם בתקופות שלא הייתי בפעילות לא השמנתי השיבו לי שבתקופות הקודמות שבהם אומנם לא פעלתי הייתי בחוץ באויר הטבעי עם הסביבה והיום אני בבית לא ממש יוצאת אמרו לי שהאויר בחוץ עצם היציאה משפיעה רציתי לשאול האם זה יכול להיות הגיוני שאדם שיוצא לבחוץ אפילו שהוא לא כל-כך פועל יושב אבל בחוץ עם אנשים אויר טבעי ישמין פחות מאדם שגם כן לא פועל אך יושב בבית... 2) אם אני במשקל תקין אבל אני במראה מלאה קצת האם פעילות גופנית יכולה לעזור בלי לפגוע במשקל וכן כמה זמן של פעילות ממולץ לעשות האם זמן הפעילות משתנה אם אני עוסקת בפעילות יומיומית לעומת 3 פעמים בשבוע.(כלומר אם אני עוסקת בפעילות 3פע' בשבוע אני צריכה לעשות יותר זמן..) תודה מראש על כל התשובות בתכן.
13/07/2008 | 07:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, ההוצאה האנרגטית של הגוף תלויה בכמות הפעילות הגופנית שהוא עושה ולא במיקום, כלומר לא משנה האם את פעילה בחוץ, באוויר או במקום אחר. לגבי שאלתך השניה, קשה לי להתיחס ללא נתונים נוספים עלייך: בת כמה את? מה הגובה שלך? מה משקלך כעת? מה היה בעבר? מדוע הפסקת להיות פעילה?? בברכה מוניקה קרן