איך להשיג אקומפוליה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/07/2008 | 23:22 | מאת: הדס
ראיתי שיש אנשים השמנים בעיקר בבטנם וזו התרופה עבורם וזו בעייתי
לקריאה נוספת והעמקה
13/07/2008 | 07:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום הדס, אקומפליה היא תרופת מרשם הניתן ע"י הרופא המטפל. בברכה מוניקה קרן