למוניקה דחופ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עם הרגלתי תגוף שלי לעד כ400 קלוריות ביום בערך במשך תקופה של חודש בערך ועכשיו אני רוצה להעלות לאט לאט אני יעלה מיזה? ועם כן, כמה אני יעלה? אני חייבת לאכול יותר מצד שני אני ממש לא רוצה לעלות מה לעשות?
שלום שני, אי אפשר לדעת. צריך לנסות ולבדוק. בכל מקרה את חייבת לאכול יותר, גם במחיר של עליה במשקל! בברכה מוניקה קרן