היי רציתי לשאול מס' שאלות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2008 | 22:37 | מאת: :) אני
קודם כל אני בת 17 וגובהי 1.70 על משקל של 49-50. רציתי לדעת האם זה תקין? בנוסף לכך המון אנשים אומרים לי שאני מאוד רזה וצריכה להשמין קצת ... אך אני לא מצליחה לאכול יותר מ 1400-1500 קלוריות ביום.. רציתי לדעת כמה בערך קלוריות הגוף שלי צריך לצרוך ללא פעילות גופנית.
14/07/2008 | 06:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את אכן בתת משקל, וכדאי לעלות לפחות ב- 2.5 ק"ג במשקל. מומלצת צריכה קלורית של 1650 קלוריות ליום. בברכה מוניקה קרן