עזרה והכוונה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2008 | 19:00 | מאת: מירי
אני בת 43 בחצי השנה האחרונה העליתי במשקל 6 ק"ג משהו לא נורמלי אני אוכלת מסודר כל שלוש שעות ולא הרבה אני פעילה פיזית המון המחזור שלי סדיר אבל לא כמותי|(עברתי ניתוח ברירית הרחם) שאלה: האם אני מתקרבת לגיל המעבר או בלוטת התריס חדלה לעבוד כראוי? מבקשת תשובה דחופה אני נואשת?
18/07/2008 | 07:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירי, כדי לברר את התשובות לשאלות הנ"ל עלייך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לבדיקות מתאימות. בהתאם להן אפשר למצוא פתרון תזונתי. בברכה מוניקה קרן