פעילות גופנית ושריפת קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
איך ניתן לדעת כמה קלוריות שרפתי בעת ביצוע פעילות גופנית?
לקריאה נוספת והעמקה
שורפת בזמן הפעילות וגם זה יראה לך את המרחק שהלכת
שלום אגם, יש מדי דופק, שע"י הכנסה של נתונים עלייך ומדידת הדופק בזמן פעילות גופנית יתנו לך גם הערכה לגבי שריפת הקלוריות. אופציה נוספת היא שימוש במחשבונים שונים, למשל: http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=23 בברכה מוניקה קרן