דיאטנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם יש לי אפשרות לללכת לדיאטנית על חשבון הקופת חולים שלי? מה אני צריכה לעשות כדי לקבל זאת? אין לי הרבה עודף למשקל אני שוקלת 62 וגובהי 1.59 אני בת 30 ובריאה. האם מישהו יכול להמליץ לי על דיאטן באזור צפון תל אביב?
שלום ליאת, באיזו קופת חולים את? כעיקרון את צריכה לבקש הפניה מרופא המשפחה שלך. נראה לי שאת לא זכאית לביקורים, אלא אם כן יש עוד איזושהי בעיה תזונתית שלא ציינת, אך בחלק מהקופות ניתן לקבל יעוץ מדיאטנית במחיר סמלי מסובסד. בברכה מוניקה קרן