דיאטה דלת פחמימות וים תיכונית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אפשר לקבל תפריט לדוגמא מדיאטות אלו?
לקריאה נוספת והעמקה
איני נותנת תפריטים במסגרת פורום זה. בברכה מוניקה קרן
אפשר לקבל תפריט לדוגמא מדיאטות אלו?