עליתי 6 קילו תוך שנההה!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/07/2008 | 12:22 | מאת: שלומית 17
שלום.. שנה שעברה שקלתי בין 45-47 קילו והשנה אני שוקלת 53 בערךךך... אני לא יודעת מה לעשות.. הגובה שלי הוא 1.64... וזה לא בסדרר.. אם אני אפסיק לשתות מיצים וקולה ואןכל פחות שטויות ואעשה הליכות וכפיפות בטן..כמה אני ירד בחודש..? בבקשה תעזרי לי..!!
22/07/2008 | 13:57 | מאת: שרית
את רזה מספיק פשוט תשמרי על זה תאכלי נכון ותעשי ספורט
25/07/2008 | 10:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום שלומית, את במשקל מצוין. אין שום סיבה לדאגה או לירידה במשקל. שמרי על תזונה בריאה ועל שיגרה הכוללת פעילות גופנית. בברכה מוניקה קרן