דיאטה לפי סוג הדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, קראתי על דיאטה לפי סוג הדם, אני בעלת סוג דם A ? כיצד אדע לשלב את המזונות המועילים לי בכמויות הנכונות על מנת להרכיב תפריט שיסייע לי בהרזייה? תודה, דלית
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דלית, איני בקיאה בדיאטה, אך נראה לי שתמצאי תשובה לשאלתך בספר המתאר את השיטה. בברכה מוניקה קרן