ארוחת ערב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/07/2008 | 18:03 | מאת: יפה
שלום! עד איזה שעה אפשר לאכול ארוחת ערב מלאה (כדוג' עוף ברוטב עם אורז) בהנחה שאני הולכת לישון ב11?
24/07/2008 | 19:20 | מאת: שלי
25/07/2008 | 01:48 | מאת: חסויה..
הייתי הולכת על 6-7 בערב כדי שזה לא יכביד עלייך..8-9 נשמע מאוחר לאכול ארוחה כזאת גדולה ואחרי שעתיים בערך ללכת לישון...שלא יכביד עלייך לכן נשמע לי יותר סביר 6-7...
25/07/2008 | 11:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפה, את ארוחת הערב מומלץ לאכול כ-3-4 שעות לפני השינה, כלומר במקרה שלך בסביבות 7-8 בערב. בכל מקרה כדאי שזו תהיה ארוחה לא כבדה מאוד. בברכה מוניקה קרן