שאלה.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רציתי לדעת אם אכילת של פעם-פעמיים בשבוע של דג אמנון זה בסדר בדיאטה? אני יודעת פשוט שיש דגים שמכילים המון שומן ואני אשמח אם תגידו לי את הערכים התזונתיים של דג זה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, דג האמנון הוא מהדגים הפחות שמנים. מנת דג של 200 גרם מכילה כ-250 קלוריות ו-10 גרם שומן. לכן הוא יחסית דל בחומצת שומן אומגה 3. ניתן ואפשר לשלב אותו בתפריט דיאטה כמובן. כדאי לגוון בסוגי הדגים ולאכול דווקא דגים שמנים כמו סלמון, פורל, באס וכד', בשל תרומת האומגה 3, שמפחית רמות שומנים בדם, מפחית סיכון למחלת לב כלילית ועוד. בברכה מוניקה קרן