זה נורמאלי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/07/2008 | 23:25 | מאת: ירון
שלום,אני בן 13.5,אני בגובה 1.60 בערך ושוקל 87 קילו,זה נורמאלי?
28/07/2008 | 20:13 | מאת: מוניקה קרן
שלום ירון, אתה בעודף משקל ניכר, וכדאי לנקוט בצעדים לשינוי התזונה ואורח החיים כדי לרזות. בברכה מוניקה קרן