שטית מייים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני מתחיל בדיאטה ורציתי לדעת אים מים מרובים יכול ליגרום להשמנה. אני שוטה בארך קרוב ל3 ליטר ואמרו לי שזה לא בריא ואני יכול להלות במשקל אני לא יודע אם זה חשוב אני היום שוקל 129 קילו תודה רבה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
מים הם חסרי קלוריות לחלוטין.
שלום ירון, מים אינם מכילים קלוריות כלל, לכן אינם גורמים להשמנה. להיפך, הם בד"כ עוזרים בהרזיה. דרושים מים כדי לפרק שומן ולכן חשוב לשתות הרבה מים. בנוסף הם מרווים את הצמא לעיתים קרובות "חוסכים" באכילה כשאנו מבלבלים בין תחושת צמא לרעב. כדאי לשתות הרבה מים, במיוחד בקיץ. מדובר על שתיית 12-14 כוסות ליום (בן כמה אתה?). יש גם סכנות בשתיית מים מוגזמת, כך שלא כדאי להיסחף. בברכה מוניקה קרן