עליה במשקל וטיפול באמצעות פסיכיאטר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עליתי במשקל שמונה ק"ג בשנים האחרונות מה הקשר בין רצוני לרדת במשקל לבין הטיפול הפסיכיאטרי/ פסיכולוגי שאתם נותנים? האם ללא טיפול פסיכיאטרי לא ניתן לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן? לראשונה נתקלתי שפסיכיאטר מטפל בהרזיה ולא בהפרעות אכילה!!!!!! טל
טל שלום הטיפול הרב מערכתי להרזיה במרפאתנו כולל: מעקב תזונתי, מעקב רפואי, דיקור, טיפול קוגניטיבי התנהגותי יחודי לשיטת ד"ר לוי - השמנה אינה תוצר של עליה במשקל עקב רעב. היא תוצר של אכילה בלתי נשלטת במצבים שונים. הטיפול מזהה מצבים אלו ונותן כלים להשגת שליטה עצמית ופיתרון למקור בעיית ההשמנה. ישנם מצבים בהם ההשמנה היא פועל יוצא של דיכאון, חרדה, בולימיה, בולמוסי אכילה, הפרעה טורדנית כפייתית... אלו המצבים בהם יש צורך בהתערבות פסיכיאטרית. לשאלות אישיות נוספות באפשרותך ליצור קשר עם המרפאה 036764880 סיגל. בברכה ד"ר לוי